(Android) Esports Life Tycoon | Manage your esports team huijauskoodi monet kristallit
Mar 1, 2022 8:26:16 GMT
Post by repasnewssosys on Mar 1, 2022 8:26:16 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Esports Life Tycoon | Manage your esports team ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Esports Life Tycoon | Manage your esports team IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodi monet kristallit ▞▞▞
▞▞▞ Esports Life Tycoon | Manage your esports team 2022 version ▞▞▞
miksi tämä peli viivästyy??
Pidin todella pelistä, kunnes saavutin 1b seuraajaa, eikö sen ohi ole mitään? Pls lisää lisää
Esports Life Tycoon | Manage your esports team سیمولیشن zvw
tarkoitan, että koulutan joukkueeni jäseniä erittäin hyvin ennen ottelua, mutta silti vastustajat löivät minua tämä on häiriö, joka ei todellakaan miellytä minua. Korjaa tämä myös, voinko ehdottaa, että sinulla pitäisi olla pysyvät tilastot ja vastustaja kasvaa tilastojen mukana koska se on kuin mihin he menivät? kuuntele tämä kommentti ja anna joitain päivityksiä
Ei 8 dollarin arvoinen
Hauska peli, mutta aika pysähtyi juuri vieraana saapuessani. Ei voi edistyä ollenkaan.
Nautin pelistä, mutta en todellakaan halua pelata, koska aloitin toisella puhelimella, eikä ole mahdollista siirtää tähän puhelimeen ilman uudelleenkäynnistystä
Se jäätyy kuin hullu, arvoton peli 4 dollarilla, hyvitetäänkö?
Esports Life Tycoon | Manage your esports team Simulator cbnx
Hyvä peli, mutta ei optimoitu
Saavutetun rahan tulosnäyttö on aina buginen ja erittäin viivästynyt, minun on odotettava, kunnes se tyhjenee itsestään
Aika pysähtyy, kun joku vierailee kotonani
Siinä on virhe, jossa mukautettu hahmosi muotokuva palautuu kerran ottelussa. Voi olla hämmentävää, kuka on kuka. Aika kuluu liian nopeasti tauon pitäminen auttaa, mutta se on silti sekavaa. Vuoropohjaiset ottelut Manuel-tilassa ovat vastoin sitä, mitä Moba on. Näin ottelu ei etene realistisesti. Virtaus on kamala. Saat realistisemman tuloksen otteluiden automaattisesta ratkaisemisesta. Harmi, koska räätälöinnit ovat pelissä erittäin hyviä, loput puuttuvat.
Moi . Haluaisin ottaa hyvitykseni, jos se sopii sinulle, koska en osaa arvostaa peliä. Se jäätyy koko ajan, enkä voi pelata sitä enää.
Se näytti kuvassa laadukkaalta, mutta sitä se ei ollut
Tämä on hauska peli, mutta en voi päivittää pelitaloani niin kuin minun pitäisi pystyä. Välilehti näkyy harmaana. Korjaa tämä, niin muutan arvosteluani. Kiitos!
tämä peli ei ole ollenkaan sen arvoinen.. pelattavuus oli hyvin toistuvaa.. ja myös erittäin viivästynyt .. minun piti käynnistää uudelleen 5 minuutin välein... ja käytän huippuluokan laitetta... mutta teidän kaikkien pitäisi saada sen sijaan youtuber-elämä tästä... samasta firmasta .. se on paljon parempi
Hankala, ei sen arvoista mobiililaitteille
Voitko korjata virheen naglalag e.
Optimoi ansaitun rahan tulosnäyttö, se viivästyy aina
Kaiken kaikkiaan hyvä kokemus, mutta häviän varmasti vähintään kaksi peliä riippumatta siitä, kuinka hyvä tiimini on. Toisen joukkueen luokitus on 75 ja minun 87, mutta hävisi 2-1, mikä on hullua.
Ei suositella
Ei vain hauskaa.
Se ei anna minun edetä enää, pelasin ja lopetin pelin ja sitten pelini ei anna minun pelata enää, se antaa minun tehdä asioita, kuten voin napsauttaa toimintaa, mutta ne eivät nouse ja aika älä liiku.
Upea peli lisää tila, jossa olet joukkueessa pelaava pelaaja.
Esports Life Tycoon Simulation pez
Erinomainen, paras peli laatuaan.
Simulador de Dragões Online Simulação bwv
Rakastan sitä, mutta siinä on ongelma, se on joskus viivästynyt, joten voitko korjata sen
Kun "On joku..." -tapahtumassa, on lähes mahdotonta saada valikko näkyviin, jos olet vahingossa ohittanut sen, kun se avautui ensimmäisen kerran. Satunnainen naputtaminen henkilön ympärillä 5 minuutin ajan toimi minulle aluksi, mutta nyt ei. Kuten toinen aiempi arvostelija sanoi - peli pakotetaan tauolle, mikä tekee pelin jatkamisen mahdottomaksi. Minusta on huolestuttavaa, että pelin rikkoutumista ei ole vieläkään korjattu, vaikka se tunnustettiin toisessa katsauksessa 5 kuukautta aiemmin...
Syy miksi annan sille kolme tähteä, johtuu siitä, että se jäätyy jatkuvasti, kun vieras ilmestyy, enkä voi napauttaa sitä, säätimet eivät ole opetusohjelma vaikeita, se ei kerro tarkalleen mitä tehdä, korjaa se ja vaihda se 5 tähden
Saan jatkuvasti häiriön, jossa kun joku ilmestyy, se ei anna minun tervehtiä häntä, mikä vuorostaan pysäyttää ajan ja ei anna minun edetä pelissä. Kuten muut arvostelut sanovat, peli voi olla toistuvaa, mutta pelaan noin 5 tuntia ja olen nauttinut pelistä. Edit: Häiriö tapahtui sen jälkeen, kun muutin toiseen taloon. Kun valmistaudutaan seuraavaan otteluun, tapahtuma laukaisi. Joku tai pelaaja, jolla on ongelma, mutta se ei koskaan anna minun vastata heille.Tapahtuma keskeytti pelin
On virhe, joka sotkee peliä. Haluan pelata enemmän, koska se on hauskaa, mutta jokin häiriö estää sen.
Pelisi häiritsi. Joskus ei voi klikata kemiaa ja muita elementtejä. Etkö todellakaan vieläkään ole vastannut kehittäjiltäsi? Pelisi eivät ole ilmaisia, ja sinun pitäisi välittää tästä enemmän.
Bug. Mcm sial
Pääsin kultaliigaan ja se nollasi pelini kokonaan, vaikka minulla oli useita torjuntoja
Se ei ole rahan arvoinen. Ilmaiset pelit ovat hauskempaa. Grafiikka on huono ja väritys ei houkuttele. Kokeilin sitä uteliaisuudesta, joten sinun ei tarvitse.