Post by repasnewssosys on Mar 1, 2022 8:20:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Evolution ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Evolution IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator mynter ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Evolution 2022 version ▞▞▞
Jeg elsker spillet, men fuglene slutter å bli vanskeligere (minst for meg) når de treffer 22 000 og fuglene mine er 115 000, så det er ingen utfordring, da er det vanvittige alternativet bare 30 000. Igjen ingen utfordring. Men alt i alt er det et godt spill.
Det beste Angry Birds-spillet på markedet. Mye moro.
Kjempegøy å spille dette spillet!!!
Hvis du er 100 eller over, kan du ikke ha menn, jeg er engry yamen😁
Jeg liker dette spillet veldig bra. men det får meg til å tenke to ganger når jeg når scenen hvor jeg ikke kan spille for å få scenen med den store røde fuglen fordi den fortsetter å krasje. nå er jeg stablet med speiderscenen. etter det Jeg må vente på å være fulladet slik at jeg kan spille igjen. Vennligst fiks dette problemet.
Dette var en femstjerners vurdering. Så kom jeg til kampanje 5 og sjefen og den logger meg ut hver gang. Jeg forstår ikke hva som skjer. Resten av spillet fungerer perfekt. Når dette er fikset, går jeg tilbake til fem stjerner.
Gudd søl
Jeg vil rangere kundestøtten for dette spillet 5/5 og selve spillet en solid 4,5/5, men totalpoengsummen er mindre fordi etter ny oppdatering, hvis vi fjerner et stadium, må vi se annonser (ikke på alle stadier, men likevel) og det er irriterende at vi ikke kan hoppe over det heller, vi får heller ikke edelstener/noe for disse annonsene, så denne oppdateringen tok livet av spillet for meg som ellers likte mye
Trenger flere nivåer, lei av å spille på SAMME øya hele tiden. Bruker alt for mye materialer for å jevne fuglene opp og er veldig kjedelig å samle dem!
Ingenting skjedde som vanlig... Morsomt hvordan jeg så 3 Mighty Eagle en Major Peck og Training Peck på andre spillere. Kanskje de virkelig brukte så mye penger på det. Tross alt er det virkelig et spørsmål om tid og så mye innsats for å lage mynter og edelstener for å få fuglene dine til å utvikle seg. Jeg er stolt over hvor langt jeg allerede har gått uten å bruke penger. Jeg håper spillet vil forbedre seg så mye at det er det eneste spillet jeg bare spiller akkurat nå. Fra morgen til kveld. Takk for at du gjorde dagen min spennende.
Jeg går faktisk mye inn i dette spillet.. nå er jeg til den store, tykke sjefen i den blå skogen, og det fryser stadig. Vær så snill å fikse dette!
Gøyalt spill👍
Senket vurdering med 4 stjerner. Siste oppdatering tillater krasj under arenakamper. Plasseringen min faller selvfølgelig med 25 poeng hver gang dette skjer. Og det har skjedd 3 ganger på rad. Det er 75 poeng jeg droppet for å prøve å sikre meg i en liga. For ikke å snakke om å måtte laste inn i spillet igjen hver gang. Irriterende! Jeg har ingen tilkoblingsproblemer på min side. Det tar lengre tid å oppgradere fugler, flere mynter blir brukt, mer sliping. Bare ikke så hyggelig lenger. Så det ikke komme.
BH. Søle
Spillet er kjedelig og annonsene er nådeløse. Du er tvunget til å se annonsene deres. De får betalt og ber deg fortsatt om penger.. det er ikke verdt å laste ned
BESTE SPILL NOENSINNE
Artig spill. Enkel å spille. Det blir vanskeligere å få tak i 5-stjerners hovedarrangementsfugler. 3 arrangementer nå, og jeg kan ikke engang få en av arrangementsfuglene. Jeg trenger ikke å få alle 3 arrangementsfuglene. Jeg ville nøye meg med minst én. Spesielt hvis jeg tjente for å få den gyldne billetten og en sjanse på 13 ganger eller høyere. Det begynner å bli latterlig
Da jeg vokste opp, var dette mitt favorittspill gjennom tidene. Det er til de jævla sinte fuglefilmene kom ut... du erstattet Epic fullstendig med denne skrekkfilmen, jeg mener, jeg forstår at den passet til den nye stilen for fans, men kom igjen, du trengte ikke å endre den gamle klassikeren spill! Du kunne ha laget en egen!
siste oppdatering drepte det!! så vanskelig å gå gjennom fugler for å nivåere dem eller selge dem, hvordan er dette en forbedring for teamledelsen!?!?! Du velger en fugl og går tilbake og alt er tilbakestilt, blir ikke engang på en farge du velger for en spøk, gå tilbake til den gamle layouten umiddelbart! Det eneste jeg liker er å kunne kjempe raskt til du er i fare! resten av oppdateringen er fullstendig søppel!!Det tar altfor lang tid å administrere laget ditt og utjevne fugler eller utvikle dem, vær så snill å gå tilbake!!!!
Jjjjjj
Dette spillet er online. Dette er det eneste problemet. Jeg ville gitt deg 5 stjerner Rovio. Jeg skulle ønske det kunne være offline. Uansett er det et bra spill.
Dette spillet har blitt en gjeng med bs. Dere rottejævler må slutte å manipulere det jævla spillet. Jeg kan se fra mitt første trekk hvordan det kommer til å ende. Jeg har tapt rundt 15 kamper på mindre enn 12 timer. Det er den samme grunnen til at jeg måtte gå tilbake til 24 000 fordi dere jævler manipulerer spillet
Dette pleide å være stor spillavhengighet og morsomt å spille. De siste 2 oppdateringene (siste 2.0) er imidlertid så tidkrevende, rotete skjermer, forsinkelser, tar bort funksjoner for å kunne avansere. Gå til Facebook-siden og forumet (The Flockers) du vil se 95 % eller flere av spillerne som sier hvor dårlige endringer er. Mange drar. Flotte spillere og klaner som forsvinner fordi folk ikke er fornøyde. De lytter ikke til spillere ingen svar. Forhåpentligvis nok endring til 1 stjerne for å få dem til å lytte
Ganske bra så langt .... kan bare male hardere for noen flere unike fugler lol?! Og blir bedre. Å komme til repeterende ønske at det var lettere å få nye fugler
Dette spillet er en utmerket tidssløser, og du bør definitivt prøve det ut hvis du har tid. Spillet er morsomt og engasjerende, grafikken er lys og tiltalende, og historien var god nok til å holde meg til å spille lenge. Spillet har imidlertid en anstendig mengde sliping, med noen ukers spilletid før jeg fikk min første 5-stjerners fugl, og noen kan ha problemer med humoren som hovedsakelig består av fuglespill og popkulturreferanser.
Angry Birds Evolution ロールプレイング jus
På nivået der du ville låse opp Terence krasjer det alltid uansett hva jeg har slettet og last det ned på nytt og jeg kom tilbake til nivået og det krasjer fortsatt
Hva kan jeg si. Dette spillet trekker deg inn som Matilda! Min eneste lille klage er siden opprettelsen av nøkler, for mange belønninger er nøkler, og de er praktisk talt verdiløse hvis du ikke trenger rustning.
Helt supert spill:)
Angry Birds Evolution 롤플레잉 pthv
Vært et Heilt Greit tidsfordriv, te morrakaffen. Men nå Giddår ække mer.. Har en Rød, en gul, en blå, en hvit og en sort. Alle 5 -Stjerners fugler, på "Prestige Level". Så med det sier jeg til alle Enestående Gamere og Mr. Rovio: Takk for Meg....... Game On Y'all..
Jeg liker dette spillet veldig godt. Eagle mountain er fortsatt en skikkelig smerte i baken. Det tar mange av mine diamanter og gir meg ikke noe tilbake. Skulle ønske de ville la oss ha mer enn 26 premium lukebilletter i klekkeriet vårt som var fra mer enn bare eagle mountain. Vi får mye fra hendelser som vi ikke kan redde fordi vi bare har lov til så mange av dem i klekkeriet vårt. Trenger å endre ting.
Å skrive denne anmeldelsen for å stoppe det uopphørlige maset om å rangere spillet. det er greit. Du kan spille og gjøre det bra uten å måtte bruke penger. det krever bare tålmodighet.
Spillet var morsomt, men nå er det ingen progresjon. Det føles som om de ga opp å gjøre det til et eventyr. Å slipe på karakterutvikling og arenakamper har blitt veldig kjedelig. De konstante annonsene har gjort det verre. Arrangementer er enkle og kan fullføres på en og en halv dag. Må da vente en og en halv dag til på en ny. Det er nesten så langt at det ikke er verdt å spille etter et par uker.
Engasjerende og svært underholdende
Dette spillet mister sin "morsomt å spille"-status når det begynner å sette opp brett for å spille, bare de blir stadig vanskeligere og du klarer ikke å øke nivåene for fuglene raskt nok etter så lang tid, så du blir tvunget til å slutte å spille. Jeg ble også litt plaget når spillet hele tiden sa «BJ» og spesielt «BJ Juice». Baconjuice er fett, så det er grovt i seg selv, men å kalle det BJ høres bare så ille ut hvis du er en amerikaner. Dessuten har arenaen vært feil i flere dager, jeg kan ikke engang åpne den
Spillet er vakkert, men serveradministrasjonen er det verste jeg noen gang har sett. Samhandlingen er for sakte. Noen ganger er det helt uspillbart på grunn av serverfeil. Vennligst ikke selg pakker i spillet hvis du ikke kan overvinne disse problemene. Folk bruker penger på litt underholdning og disse dumme serverfeilene ødelegger alt.
AB Evolution 2022 Рольові lto
Veldig vanedannende. 10 stjerner. Den splitter nye Bird-administrasjonsskjermen er akkurat det spillet manglet. Bra gjort. Elsker det enda mer nå, hvis det i det hele tatt er mulig.
Dette spillet er som Angry Birds Epic & Angry Birds Action blandet sammen, og jeg liker det. Men spillet fortsetter å ha en svart skjermfeil i spillet og inne i spillet av en eller annen grunn.
Jeg liker spillet jeg spiller ofte, men jeg får ikke bestått nivå 5 terrence. Jeg klikker på fuglen og den går for å laste, og starter meg deretter av spillet tilbake til startskjermen
Jeg elsker dette spillet!!! Så avhengig og du kan spille lenge uten reklame. Du trenger ikke betale for å spille dette spillet, og det er sååå gøy!!!
JEG LIKER DETTE SPILLET SÅ MYE, JEG ER villig til å bruke denne tiden på en anmeldelse. JEG SPILLER KUN 2 SPILL. DETTE ER EN. SAMMENLIGNET MED DE FLESTE ALLE ANDRE SPILL I ENHVER KATAGORI ER DETTE TOPP. NOE Å GJØRE HELE TIDEN. DU KAN GÅ I DITT EGET FART, JEG ELSKER DET. I STEDET FOR Å «FALLE BAK» FORDI DU LEGGER TELEFONEN DIN BORT FOR EN DAG.....IKKE DETTE SPILLET. SÅ MYE FIN. FÅR DEG Å TENKE OGSÅ.....Flott 👍👍👍👍👍👍
Jeg har spilt dette spillet en god stund nå. Jeg nyter det veldig godt. Det eneste problemet jeg har er at plutselig mens jeg gjør reisene i omtrent 5 eller 6 ganger nå, fungerer det fint til jeg gjør meg klar til å beseire piraten til slutt. Det og få belønningene mine, roter spillet til og fryser og ende opp med å miste mannskapene mine. Ærlig talt begynner det å irritere meg. Jeg har også vært på Eagle Mountain for alltid. Er det ingen andre stadier? Bare nysgjerrig. Bortsett fra de 2 problemene elsker jeg det. Takk. Jeg har dette spillet på mange forskjellige enheter jeg har her. Jeg har spilt det siden det kom ut. Jeg elsker dette spillet, det er kjempebra, det er lett å finne ut og det er en grafikk som er ok, jeg sier de kan gjøre det litt bedre nå for tiden enn hva de er, men jeg elsker spillet, og det er foreslått for alle, så dette er en ny anmeldelse som du kan se. Jeg er fortsatt her Jeg elsker spillet, det er fortsatt fantastisk lett å forstå lett å spille elsker det så fortsatt spiller fortsatt elsker det dette er et annet flott spill.
Spillet er veldig morsomt og engasjerende. Men spillet henger ofte og fryser. Du har bare 50 fugler, men spillet har nesten 300 fugler å samle. Du trenger alltid mynter, men belønninger reflekterer ikke beløpene som trengs for å spille. Dette er et veldig grinende spill.
Slash & Roll: 20v20 Online RPG Giochi di ruolo hdpf
Elsket å spille dette spillet, det er en fin måte å drepe 30-40 minutter på. Det eneste problemet er at det har begynt å krasje tilfeldig de siste dagene. Jeg håper det er en løsning snart. 1/2/2022 Spillet mitt fortsetter å krasje etter at jeg har fullført den siste hendelsen og belønner ikke fullføringen min. Har skjedd i flere dager nå. #ServerCrash.
Spillet er veldig bra, men hver gang det er en oppdatering vil det ikke tillate meg å få det, og jeg må vente alt fra 1 dag til en og en halv uke på at oppdateringen endelig skal tillate meg å få den. Det kommer så langt i nedlastingen vanligvis til like etter 100% når det står installering så stopper det bare og går tilbake til valgskjermen hvor det spørs om jeg vil installere spillet. Jeg er låst ut av spillet akkurat nå på grunn av denne oppdateringen. Absolutt mareritt.
supermorsomt spill
Spillet er fullt av feil. Jeg må tilbakestille spillet for å prøve å spille. Ikke bry deg om at du ikke får noe svar i disse kommentarene.
Dette spillet er greit... kampanjen var forferdelig og var ekstremt enkel jeg spilte på høyeste vanskelighetsgrad og hadde et kraftnivå 2-3 ganger kraftnivået til bossnivåene, dette kan ha vært på grunn av lukehendelsessystemet der hvis du klekker ut en viss mengde egg du kunne få en 4 eller 5 stjerners fugl når jeg var i det røde området jeg hadde 4, 4 stjerners fugler fra hendelser. Resten av spillene er bare ok.
Handlinger taler og det er i høy grad et action/eventyr...bra gjort