(iOS) War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel oneindige bronnen hack
Mar 1, 2022 8:17:00 GMT
Post by repasnewssosys on Mar 1, 2022 8:17:00 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ oneindige bronnen hack ▞▞▞
▞▞▞ War Troops 1917: Trench Warfare WW1 Strategiespel 2022 version ▞▞▞
Het is niet de beste game die ik speelde omdat de bots altijd artillerie gebruiken en alles kost te veel en level 19 en 20 zijn vervelend
TLDR: Iemand heeft gameplay in deze "Money Grabbing App" gestopt Beste ontwikkelaarsteamlid of de uitgever, er is een dunne lijn tussen balansmechanisme van nivellering en "creditcard of geen vooruitgang". Leuk spel totdat je je troep niet eens kunt egaliseren, tenzij: dezelfde fase 1000e keer opnieuw spelen of je creditcard krijgen. En raad eens, voor elke fase die je voltooit, zijn er advertenties voor jou.
Veel plezier voor een spel dat niet zo uitdagend is. Ik ben op niveau 25 n i Vrijwel bum rush elke kaart n win zonder veel van een uitdaging. Het zou cooler zijn als het moeilijker was. Een advertentie na elke wedstrijd is niet erg, maar als elke wedstrijd maar 2, 3 minuten duurt, is het vervelend. Ik wilde meer korrelig bloedbad.
het is oke
Leuk spel, schrik me wel altijd de pleuris na elk potje van die reclames
War Troops 1917: Trench Warfare WW1 jeu stratégie Stratégie way
Het is een tijdje leuk, dan wordt het erg repetitief en de meldingen zijn erg vervelend
Ik geef dit 3 sterren omdat dit in het begin een leuk spel was, maar hoe meer je speelt, hoe meer je verveelt en irritanter wordt. Ze worden sterker, ook al ben je al 3 keer of vaker in level gestegen en het is saai omdat het zo vervelend is dat je niets kunt doen een andere reden is dat je niets anders kunt doen, je kunt geen auto besturen en of anderen besturen als je hebt toegevoegd, zoals je bestuurt een auto en er zijn controllers en je fotografeert gewoon andere auto's die beter zouden zijn of je kunt een ander onderwerp toevoegen
Geweldig spel
Het is geen slechte game, maar dit is een volledige kopie van Warfare 1917, dat destijds een van mijn favoriete browsergames was. Ze hadden in ieder geval wat creatiever kunnen zijn.... Het andere is dat je 80 supergemakkelijke levels hebt die echt saai zijn, daarna moet je ofwel betalen voor 'dlc'-kaarten of stoppen met spelen.
Het spel is best leuk om naar niveau 8 te gaan en dat alles dat het vijandelijke team eenheden zal hebben die ver voorbij jouw niveau van eenheden zijn, ik had bijvoorbeeld net de schutters en de zware kanonnier en dan heeft het vijandelijke team de gepantserde auto en een heleboel andere eenheden die ver voorbij mijn eenheidsniveau zijn, ik zou deze game een betere recensie hebben gegeven als dit niet het geval was.
Fijn spel Als ik me verveel
Gameplay is niet erg de moeite waard. Spammed basis infanterie met gas tot level 57 en toen verveelde ik me. Ze vernietigen bunkers in een paar schoten en een artillerieaanval doet niets. Er is een advertentie na elk level. Echt vervelend omdat sommige lvls erg snel zijn. Ik heb gegevens uitgeschakeld toen ik speelde om ze te vermijden. Het zou goed kunnen zijn als de eenheidsbalans volledig wordt herwerkt, maar op dit moment voelt het gewoon als een advertentie-inkomstenfabriek voor de ontwikkelaar.
Ik hoopte dat het een oud flash-spel zou zijn, maar het is meer een meh-spel. Zodra je je tank hebt ontgrendeld, kun je ze gewoon spammen. De AI kan ze niet bestrijden.
Het is een goed spel maar de tank en het gas zijn te sterk,als je een tank gebruikt en normale poppetjes er achter doet, heb je al gewonnen.
Ja goeie
De tank zo vroeg krijgen, verpest de gameplay. De ai is heel eenvoudig. Kaartontwerp is saai. Misschien een heuvel ingooien? Hoe dan ook, je kunt het hele spel verslaan met de beginnende infanterie-eenheid als je ze gewoon blijft spawnen. Ai kan het niet bijhouden.
Best leuk spel
Super Slime Simulator: つい触りたくなるASMR・DIYゲーム ライフスタイル sco
Leuk spel👍
Leuk spel, maar zodra je de tank hebt is het onmogelijk om te verliezen. De tank is veel te sterk
Mooi spel dat wat balanceren nodig heeft. Zodra je de infanterie en de machinegeweertank een paar niveaus hebt geüpgraded, zijn alle andere soorten eenheden volledig nutteloos. Alleen de infanterie- en MG-tanks kunnen alle velden tot het einde ontruimen. De niveaus/fasen zijn repetitief met een verandering van achtergrond.
Een vriend van een op is een op geen cap
Ik geloof dat ik dit speelde toen het nog in de kinderschoenen stond en ik had veel plezier. Het was een kort, enigszins eenvoudig spel om te spelen als ik me verveelde. Het lijkt erop dat de hele game is bijgewerkt en verfijnd en dat er nu veel meer inhoud in de game zit. Het probleem met deze game is echter de enorme hoeveelheid advertenties en het feit dat je soms TWAALF UUR moet wachten voordat je verder kunt gaan. Dit is belachelijk en maakte het spel meer over advertenties en munten dan alleen maar een leuk spel.
Войска 1917: окопная война Первая мировая война Стратегии sesw
Op niveau 58: Geen strategie vereist, extreem saai en 110% onplezierig.
De game is erg goed, de graphics geven me retro-vibes, het is ook tijdverspilling, alles is best goed
Geld mag wel wat sneller maar is een leuk spel
Is wel leuk
Echt een leuk spel
Ik doe dit voor het geld.
Koele spel
Veel advertenties en slechte gameplay, de meeste levels zijn behoorlijk saai en bieden weinig gameplay of strategie. Als je de eerste 20 of zo levels wilt verslaan, hoef je alleen maar dezelfde basiseenheid te spammen die de game je in het eerste level geeft en je wint bijna gegarandeerd. Bovendien helpt de enorme hoeveelheid advertenties na elk niveau ook niet. Dit spel is duidelijk gewoon een geldklopperij. Er zit maar weinig ziel in :/
Deze game ziet er geweldig uit, voelt geweldig aan, het is over het algemeen een geweldige game. Ik heb wel een probleem met hoe smerig het is, maar 54 levels en een dlc, dus ik ben dol op deze game
Leuk spel maar verwijderd na 10 minuten spelen. KRANKZINNIGE hoeveelheid advertenties. Na elke afzonderlijke missie werd een advertentie van meer dan 30 seconden geforceerd. Het is belachelijk. 1 ster.
Ik heb het al uitgespeeld maar wel leuk spel
War Troops 1917 : Trench Warfare WW1 전략 게임 전략 gyg
Doet me veel denken aan de flashgame 1918, alsof het precies hetzelfde is, wat geen slechte zaak is, aangezien ik als kind van dat spel hield. Ik wou dat er een multiplayer was, ik denk dat het leuk zou zijn om het in deze game tegen mijn vrienden op te nemen. Ik zou ook willen dat er een gemakkelijkere manier was om aan goud te komen, omdat het upgraden van eenheden erg duur wordt en het onderhoud snel steil wordt.
Het spel is prima en zo, het doet me denken aan het spel van nieuwe gronden, maar ik heb het gevoel dat het te gemakkelijk is, ik ben al op lvl 40 en ik heb niet eens iets geüpgraded, ik heb een of twee gevechten gehad waar we verbleven zelfs voor een minuut, maar de ai komt niet eens in de buurt van het winnen van een spel.
Saai, geen strategie nodig, maar goed, als je de tijd op je klok vooruitzet bij het instellen, hoef je de 12 uur niet te wachten
Perfect om de tijd te doden. Leuk spel, heel nostalgisch voor de old school gamers.
Veel te veel advertenties. Ik ben helemaal voor advertenties om ontwikkelaars te ondersteunen wanneer ze erin worden gestrooid of als er een beloning aan verbonden is, maar er is letterlijk een advertentie na elk level of elke herstart en het zijn vaak advertenties die je niet kunt overslaan. De gameplay is leuk, maar de advertenties hebben het verpest.
leuk
Ging geweldig totdat je de betaalmuur begon te raken ... uiteindelijk wordt het een te grote sleur.
Goed spel ..... verschrikkelijk bedrijfsmodel. Ik betaalde de 89p om advertenties te verwijderen omdat ik vind dat ontwikkelaars betaald moeten worden. Wanneer je echter level 25 bereikt, zegt het spel dat je 11 uur moet wachten of 300 munten moet betalen (£ 3 in echt geld).
Extra munten
War Troops 1917 : Trench Warfare WW1 전략 게임 전략 zlug