(Android) Off The Road - OTR Open World Driving fusk obegränsat med nycklar
Feb 6, 2022 19:04:17 GMT
Post by tranrolreponan on Feb 6, 2022 19:04:17 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Off The Road - OTR Open World Driving IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk obegränsat med nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Off The Road - OTR Open World Driving 2022 version ▞▞▞
Bästa bilspeletbpå google play🎉🥳😁👌👍
Helt fantastiskt, men det är så många funktioner som saknas för att vara bra. Så det finns en annan karta men din bil är fortfarande densamma och kan användas på alla kartor, men helikopter och båt som du köpt kan inte användas i en annan karta. Du kanske måste vara konsekvent med det
Jag gillade verkligen det här spelet, men snälla öka mängden saker vi kan köpa med spelmynt istället för riktiga pengar. Om du gjorde det skulle jag säga att detta är ett av de bästa mobilspelen som finns.
Spelet är ganska bra. Gillar att grafiken är snygg och det fysiska är accepterat. Men det krävs för mycket slipning för att få något bättre än startbilen eller en helikopter
Off The Road - OTR Open World Driving Ötmə huqx
Det är ett bra spel MEN framstegen i detta spel är smärtsamt överflödiga och långsamma.
Spelet är bra men alla fordon är med riktiga. Pengar
Oftast behöver du köpa fordonets men den första är mycket uppgift
Det bästa spelet i öppen värld för Android. Men jag vill se regnväder och vissa djur som kor som betar och kaniner och fåglar kommer att göra det här spelet perfekt. Jag betygsätter 5 stjärnor utan tvivel
Långsamma intäkter, kortpaketen ger dig alltid nitro och inget mer. Fysik är konstigt ska du se. Det skulle vara kul men du måste spela som om det är ditt 9-5 jobb för att tjäna något värt lol kanske en annan gång, för nu.. subpar
Jag älskar spelet great time killer och jag gillar det faktum att du kan fritt spela och inte behöva göra uppdrag, det enda jag inte är nöjd med och jag skulle ge högre betyg är om jag köper en helikopter eller båt i en nivå överförs inte till de andra nivåerna och dessutom är fordonspriserna inte konsekventa på alla nivåer
Det här spelet är säkert bra på en telefon men jävligt omöjligt på en Chromebook, du måste hela tiden gå fram och tillbaka från styrning till gas med bara musen..rekommenderas inte för Chromebook-användare.
Du borde verkligen fixa dina AI-båtar, de är alltid snabbare och snabbare än vanliga båtar och på något sätt saktar de inte ner när de svänger för mycket och accelererar medan jag saktar ner när jag härmar det.
Det mest briljanta spelet jag någonsin spelat .... Det har fantastisk grafik och smidiga kontroller och allt är gratis ... men det tar tid att låsa upp och vissa uppdrag är tråkiga men det massiva flerspelarläget är bara Epic ..😀😀😀😉 😉👍🏻👍🏻👍🏻 Jag kommer starkt att rekommendera det här spelet till pionjärer och älskare av körning i öppen värld....
Den har för mycket tillägg
När jag väl hade uppdaterat min telefon skulle detta spel misslyckas och sedan bli mörkt så jag var tvungen att ta bort det och allt på det här spelet är för dyrt för mig att få tag i. De får dig att bygga om allt där och låter dig inte komma någonstans där jag älskade appen men jag kunde inte ha den även om jag försökte jag vill inte ta bort den här appen men jag måste jag hatar den nu 😭😭😭 😡😡😡😾😾😾😫😫😫😞😞😞😩😩😩😭😭😭😡😡😡😾😾😾😫😫😫😞😞😞😩😩😩😭😭😭😡😡😡😾😾😾😞😞😞😫😫😫😩😩 😩😭😭😭😭😭😭
Bra spel för 1 dag men alltid samma sak att göra, det är därför helis, båtar och flygplan är gratis, bra för VIP (6,50$\månad, synd. Ingen tillfredsställelse, inget mål förutom att köpa eller samla in pengar för att få bilar, nivå 150...... EN GÅVA.!!!!! En bil som inte är värd någonting, jag är klar med mitt liv.
Off The Road - OTR Open World Driving Đua xe nnv
extra bh Spel
Little Big Snake Εύκολα dset
Det var det värsta spelet jag aldrig spelat i mitt liv utan koncept, hur kan du designa i det här spelet men grafiken är fantastisk. nästa gång kan du förbättra ditt spel
Det bästa terrängspelet på playstore men jag ger bara fyra stjärnor eftersom spelet saknar peds. Lägg åtminstone till ett tredjepersonsläge för karaktären, och kanske djur, i nästa uppdatering tack 🙏🏾🙏🏾 #DOGBYTE
Det här spelet är bara okej. Grafikkvaliteten är bra, liksom bilanpassning. Men fysikmotorn är hemsk: det känns som om hälften av ditt fordon är fyllt med helium. Den bara studsar hit och dit som en ballong
det är omöjligt att spela. för sin första "enkla uppgift" måste du samla 7 ringar. den sista du drunknar varje gång du försöker få tag i. för att få det måste du spendera 15 000 MYNT PÅ EN BÅT!!!! det är omöjligt att ens få så mycket ändå. det gör så ont i alla fall. bry dig inte ens om att ladda ner.
Bra spel men jag skulle vara cool om du kunde köpa alla bilar/lastbilar förutom att det är ett bra spel.
priset på helikoptrarna måste vara liknande om inte samma på alla kartor och för icke VIP-medlemmar måste det finnas ett sätt att tjäna pengar snabbare. Jag har spelat det här "off the road"-spelet och jag är inte en VIP medlem och jag kan knappt tjäna tillräckligt för att uppgradera de fordon som jag har låst upp
bra spel, men stänger av min telefon hela tiden. skulle ge det 5 stjärnor om det inte gjorde det, 3x på en timme är löjligt.
WOW. Detta var ett enormt missat tillfälle. Spelet är okej, fysiken fungerar extremt bra och jag blev mycket förvånad över hur de kändes första gången de körde och grafiken ser fantastisk ut. Inte asfalt 9 fantastiskt men bättre än de flesta spel. Det jag är förvirrad över är spelens identitet. Vad försöker det vara? En byggsim? Tävlings? Mynten och byggnaden gör att det verkar orealistiskt och flytande kort verkligen? Det här spelet kunde ha varit en Forza Horizon för mobil, bara säga att du har en bra bas.
Dess grafik är mycket bra. Men spelets framsteg är för långsam. Vi kan inte låsa upp dess bilar och lastbilar .
spelkonceptet och kartan är mycket trevligt att se att det är levande. lägg till ett racingläge med andra...så det ökar skickligheten att passera en cirkel.
Den nya uppdateringen har förstört spelet, du kan inte ens köra en helikopter eller ett flygplan eller ens båtar längre som du måste gilla betala Hundra tusen bara för ett fordon som du har gjort spelet tråkigt som innan uppdateringen du kunde åka valfritt fordon men nu kan du inte göra det längre så jag brukade älska det här spelet men nu är det mitt minst favoritspel i playstore F du som någonsin gjort detta till min favorit detta är bullpoop absolut bullpoop 👎
Det är ett mycket bra spel, fysiken är bra och skademodelleringen är realistisk, den enda anledningen till att jag inte har lagt en 5-stjärnig recension är för att det bara finns 5 bilar du kan köpa med i spelpengar, men om de ändras kommer spelet inte att ha några brister Jag rekommenderar starkt detta spel till alla som älskar realistiska bilspel
Jag älskar det här spelet men jag önskar att de skulle uppdatera det mer och göra det lättare att samla kort för att låsa upp nya fordon utan att spendera riktiga pengar
Efter nyligen uppdaterad krasch
snälla lägg till online multiplayer-läge, jag känner till lokalt spelarläge i nu lägg till, men jag har inga vänner här, det är därför jag behöver online mutiplayer-läge tack
Spelet jag gillar det men det tar lång tid att låsa upp bilar jag tycker det suger
Spelet i sig är riktigt bra men var 15:e sekund säger det till mig att "google play-tjänster stannar hela tiden" när detta händer tappar jag kontrollen över mitt fordon. Om utvecklarna fixar det här problemet skulle jag ge det 5 stjärnor och faktiskt göra ett köp i spelet.
Det var inte bra. Spelet är en bluff för pengar. Konstanta videor för ingenting. Jag skulle ha älskat det om allt inte hade ett pris. Om du vill ha ett spel där du spenderar mer tid på att köra runt, skaffa mynt leta efter något annat.
Detta är ett intressant spel för mig, men om vi kan köpa bilar med mynt som inte kommer från att samla kort så är det här redo att få 5 stjärnor och mindre priset för helikopter och båtar.
Trevligt spel men gör detta i nästa uppdatering lägg till alla nya fordon i offroad lagand
Fordonet du börjar med är mindre kraftfullt än en Prius. Det borde räcka för att hata spelet, men det är väldigt svårt att låsa upp andra fordon och skulle kräva 6+ timmars spelande. Dålig. Ladda inte ner.
Dåligt underhåll av spelet. bra grafik❤, fortfarande inget att göra med intäkterna tillför något intressant.
Det är så coolt för när jag laddar ner det, logga in på mitt gamla konto tack men när jag vill gå med i Multiplayer kan jag inte
Jag hatar att du får pengar då du slösar bort dem på reparationer det är bs
det är ett bra spel, om du inte spenderar riktiga pengar så går utvecklingen långsammare och det mesta av det bra har en betalvägg, jag märkte att spelet släpptes för ett år sedan men inget av de andra spellägena har släppts ännu.fin grafik och bra spel, men spelet blir snabbt tråkigt eftersom det finns för många betalväggar.
Mycket malande (inte nödvändigtvis en dålig sak) och körmekaniken kunde vara bättre. Det känns som att köra på is och fordonen har en enda axelpunkt som de svänger på. I övrigt är det ett snyggt spel men kan vara bättre.
Spelet är okej men det mesta av spelet är P2W (betala för att vinna) så vad är poängen med att slösa tid på tråkiga utmaningar och uppdrag! Snälla ta bort mycket av betalväggen, jag vet att du behöver pengarna för att gilla och allt men det här är bara överdrivet så bara behåll annonserna och shoppa (för att köpa valuta och sånt) och gör det så att vi kan köpa alla bilar för mynt ( inte riktiga pengar)
Underbar. Men jag gillar det inte, eftersom det inte har karaktär. Det är känt efter att det har karaktär. Vänligen lägg till karaktären.
Behöver förbättras. Den första kartan är bra förutom att den ursprungliga pickupen inte har tillräckligt med utrymme för en av hinderbanorna. I den andra kartan är allt galet dyrt och det är det enda sättet att vinna en tävling eller tidsbestämd händelse. Båtar som var $32 000 på en karta är plötsligt $200 000 på nästa karta? Och sedan när kostar en miniatyrhelikopterram och en encylindrig motor $175 000? Att tjäna pengar $1500 åt gången hjälper inte heller mycket. Jag har tappat intresset.
Det var fantastiskt tills jag låste upp en båt och gick sedan till stranden för att ta reda på att jag måste låsa upp samma båt igen för 2 gånger så mycket. Men bilar förblir olåsta. Det stämmer inte
HERREGUD! SÅ MÅNGA MIKROTRANSAKTIONER! Betala samma pris för en bättre lastbil och för VIP. Är inte det en dum idé? Plus så många annonser. Kan de inte bara lägga mynt istället för riktig valuta för att köpa fler lastbilar? Vänligen bojkotta det här spelet och protestera mot det. Dessa typer av utvecklare och spel bör tas bort från spelgemenskapen. Jag skulle ha gett 5 stjärnor om det inte vore för mikrotransaktionerna eftersom det har alla egenskaperna hos ett idealiskt spel i öppen värld som jag ville ha.
trevligt spel jag rekommenderar dig starkt att spela det här spelet det är roligt och grafiken är bra välgjord!!!