Post by tranrolreponan on Feb 6, 2022 18:49:09 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiles Hop: EDM Rush! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige krystaller ▞▞▞
▞▞▞ Tiles Hop: EDM Rush! 2022 version ▞▞▞
Super Squid Game Run · Squid Game - Coloring Book · Cartoon cat - Hop round tiles edm rush · Dance Tiles Hop Spider Super Hero · Guide For Adobe Flash Player Pro.
fortjener så vidt en stjerne du må se på reklame for å få spille forskjellige sanger, også er spillet ekstremt lett og har et elendig utvalg av sanger, til dette fra en som normalt spiller beat saber på expert+ vanskelighetsgrad
Tiles Hop: EDM Rush! Музика pne
Musikken er bra, men spillet er altfor laggy. Spillet tar evigheter å laste inn en sang, og når den endelig gjør det, taper du i løpet av de første fem sekundene på grunn av forsinkelsen. Det er også en uhellig mengde annonser. Fullføre en sang? Få en annonse. Tape en runde? Få en annonse. Vil du spille noen sanger i tillegg til de to som følger med? Se en annonse.
Folkene som laget dette spillet!!!!!!!! Wow ... jeg elsker virkelig dette spillet, det gir deg noe å gjøre og utfordrer deg MEN!!! Tilleggene 😠😠😠jeg kan ikke fullføre et spill på grunn av tilleggene jeg kan ikke spille nye sanger så er det et tillegg jeg kan ikke se poengsummen min fordi det er add Ja jeg vet det er reklame, men så mye !!!! Jeg har spilt spillet i 10 minutter og jeg har allerede sett 22 tilføyelser!!! Og det gjør mange mennesker sinte og det fører til folk som ville gå og slette spillet !! Vennligst fiks
Det er veldig gøy å spille det! Elsker den fordi den har alle sangene jeg har, og elsker den måten jeg ikke er sofee daosee på! Jeg fikk det fra et spill.
Det var vanskelig men var gøy når jeg klarte det
Alt for mange annonser
Elsker utvalget av sanger! ♡ Og appen så klart!
Det er så morsomt som de mange sangene jeg liker🤩🤩
Det er et veldig bra spill, og hvis noen er forvirret over hvorfor ballen er så rask når du går lenger i endeløs modus, gjør spillet det bare mer utfordrende og det er ikke en feil håper det hjelper
Annonsefestival. Uansett hva du gjør en annonse dukker opp. Det er så jævla irriterende.
Veldig gøy jeg anbefaler at dere laster den ned
Det er et morsomt spill men litt mye reklamer og når man tar den der det står hot så er det vanskelig men står det ikke hot da er dem lette
Det var veldig bra spill
Jeg elsker dette spillet, for det er alle favorittsangene mine som beleiver og hvordan du liker det og ect. og vi kan spille spill og la våre favorittsanger
Suge
Jeg elsker spillet
😎👍
Felix reinåmo er igang
Bruh når jeg prøver å importere en sang, forteller den meg at den ikke kan lastes. Jeg har prøvd å laste ned spillet på nytt og det fungerer fortsatt ikke. Og det er veldig glitchy og tregt, vær så snill å fikse dette.
Magic brickes beat hop EDM rush musikkspill er et av de beste musikalske ballspillene hvor du kan finne deg selv som spillespiller og som sanger
Bra spill, men veldig mye reklame å spille, det er veldig irriterende
Ubrukelig! Helt ubrukelig! Spillet åpner ikke engang! Jeg ventet i 4 timer og fortsatt åpner den seg ikke!
Jeg var i opplæringen, og jeg gikk glipp av flisene, men når jeg vil prøve igjen (opplæringen) ba den meg om å spille 30 sekunders annonser som ikke kan hoppes over. Jeg så den, og etter det sluttet jeg og her er jeg klar til å avinstallere denne tingen.
Det virket gøy, men hver gang jeg prøver å spille min egen sang, fortsetter den å si "kan ikke laste inn sangen"... hva gjør jeg, vær så snill å hjelp... vær så snill å svar jeg vil virkelig legge til min egen sang
Morsomt spill å spille, men SCREEN GOES BLACK!!!!!! (I begynnelsen av spillet) 🎮🎮🎮🎮🎮 LANG TID Å BRUKE PÅ Å VENTE!!!!
OLAV8
Tiles Hop: EDM Rush! موسیقی eey
Mine eneste ord er å begrense annonsene til en mengde som kan brukes igjen. Dette spillet er fantastisk, og jeg hater å fortelle folk dette, men hvis du ikke liker spill med en rediklus mengde annonser, er ikke dette spillet for deg hvis du kan dra med annonsene. Jeg mener det kanskje ikke er så ille
Flott spill, men det er bare så mange jævla annonser. Når du går inn på et nivå er det en annonse og når du fullfører den eller mislykkes er det en annonse og hvis du vil importere en sang er det en annonse. Forresten, alle annonsene får deg til å tro at du må trykke på noe, men det tar deg bare til play-butikken.
Jeg elsker denne appen, den er virkelig et av de beste spillene jeg noen gang har spilt, og det faktum at de har så mange sanger å velge og de kan gi deg diamanter og la deg velge dine egne sanger, jeg elsker det, så dette er 1000/ 10 rangering for meg☺😁
Basj
Jeg ga 2 stjerner fordi det ikke er kpop-sanger og jeg er en kpop-fan, så sørg for at det er kpop-sanger, og folk laster også ned dette på grunn av kpop-sanger
The Walking Zombie 2: Zombie shooter Action gwc